Alla inlägg den 2 september 2008

Av diana - 2 september 2008 21:23

minst så länge har jag suttit. alltså ; 1.5 tim.

och gjort matte. det var rätt svårt óch jobbigt, i allafall i slutet.

men nu är jag klar. juste, diagnosen, men den går snabbt.

skönt att jag gjorde iallafall. jävligt skönt.

nu ska jag sova, ännu mera jävligt skönt. ni anar inte hur trött jag är.

ska bara stretcha lite först. natti natti.

Av diana - 2 september 2008 19:08

hejsan, jag har precis satt mig ner och ska snart börja göra min matte. typ 7 sidor att göra.. jag hade tennis klokcan 16.00 idag också, ska egentligen ha på tors men då har jag golf men den tar slut om tre veckor så jag tränar på tisdagar tills dess. det gick väl rätt bra, mycket bättre än igår då typ inget funkade. jag är så sjukt trött nu. jag har tränat typ tre dagar i rad , och idag verkligen krigade jag typ på gympan så det blev typ som en till träning.. ååh, jag har typ träningsverk i heela kroppen , iförsig rätt skönt . då vet jag liksom att jag har tränat bra(eller att jag är jävligt otränad?) men varje gång jag typ rör benen så blir jag påmind om att jag måste stretcha.

så jag gör det och sen så dricker jag mitt te och gör min matte :)

puss så länge

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards