Direktlänk till inlägg 2 september 2008

för. mycket. läxor.

Av diana - 2 september 2008 19:08

hejsan, jag har precis satt mig ner och ska snart börja göra min matte. typ 7 sidor att göra.. jag hade tennis klokcan 16.00 idag också, ska egentligen ha på tors men då har jag golf men den tar slut om tre veckor så jag tränar på tisdagar tills dess. det gick väl rätt bra, mycket bättre än igår då typ inget funkade. jag är så sjukt trött nu. jag har tränat typ tre dagar i rad , och idag verkligen krigade jag typ på gympan så det blev typ som en till träning.. ååh, jag har typ träningsverk i heela kroppen , iförsig rätt skönt . då vet jag liksom att jag har tränat bra(eller att jag är jävligt otränad?) men varje gång jag typ rör benen så blir jag påmind om att jag måste stretcha.

så jag gör det och sen så dricker jag mitt te och gör min matte :)

puss så länge

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av diana - 28 september 2008 13:53

nu byter jag blogg. igen. bloggagratis.se - inte riktigt min grej. ny blogg   ...

Av diana - 27 september 2008 12:40

sitter här i pjamas byxor. patrik 1.5 igår med hanna & maria. så bästbästbäst! både maria & hanna och filmen. idag fyller pappa år (grattis pappa!) , så vi ska fira honom på landet, jag pappa mamma och syster. imorgon är det match, tennismatch. typ f...

Av diana - 25 september 2008 17:18

       tjenare. har precis typ gjort lite på min svenska. vi ska hålla ett tal. sch  hatar att snacka inför grupp, eller asså om skolarbete. jaja  , nu ska jag kila iväg på min tennis. första gången för terminen som det är påen  torsdag. har haft gol...

Av diana - 24 september 2008 21:12

        det finns en bild. en bild som får mig att minnas. minnas allt. fast bara det bra. ...

Av diana - 23 september 2008 21:26

läste precis på typ roligfakta.se elr något. jag ville hitta något kul att skratta åt.  inte varit världens skrattigaste dag . vi har oprienterat och jag har varit dskit trött hela dagen. trots att jag satte alarmet på typ 30 minuter senare än vanlig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards