Alla inlägg den 1 september 2008

Av diana - 1 september 2008 20:59

haha jag har ingen humor. alls.

men lite kul är det?

hahahhaha elr mycket,

Av diana - 1 september 2008 19:31

nej! skulle kolla mitt inlägg och blev påmind om att det är en ny månad. och inte vilken månad som helst. det är september! det är höst! ååhm,, jag orkar inte.

lägger in en jätte bra låt, tänkte inte på att den heter winter. men den är sjukt bra.


!
Av diana - 1 september 2008 19:18

tjenis. jag känner att jag har varit en dålig bloggare höhö. er riktigt dålig bloggare. jaja, vad spelar det för roll? iallafall vad har jag gjort senaste veckan , för det var väl typ en vecka sen sist? jag har varit med kompisar föra veckan efterosm tennisen inte hade börjat än. och sen har det varit läxor. typ massvis! sen i helgen har jag mest varit med hanna och varit på njr och träffat trevligt folk. iallafall, det där med läxor. det märks verkligen att jag börjat åttan nu. för det är så otroligt mycket mer läxor, jag höll typ på att stressa ihjäl mig förra veckan. jag trodde dom skulle tare lite lugnt , men nej. nu sitter jag iallafall och dricker te vid datorn. hade tennis idag. rätt skönt att börja träna nu igen. så nu blir det ändringar. 3 gånger i veckan blir det och sen börjar matcherna också. både skönt och dåligt. kag menar , nu hinner jag inte träffa lika många på vardagarna men jag klarar mig väl.

ska bara skriva in min svenska läxa på word och ändra lite gran. den ska inte vara klar förrän på fredag, menmen jag gör den nu annars kommer jag på den på typ tors och får panik.försöker skriva något inlägg till ikväll. ciaociao.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards