Direktlänk till inlägg 8 september 2008

bad monday

Av diana - 8 september 2008 18:09

så är det. det har varit en riktigt dålig måndag. eller riktigt och riktigt, kunde väl vara mycket värre men grejen är den att den har varit så seg, tom trist liksom. precis som mitt humör har varit. sedan blv det inte bättre av att min kropp har varit helt seg och jobbig också . kom hem från tennisenför typ.. oj, typ en halv timme sen. ..och jag ahr inte duschat än (a) haha men jag är så tröööött. sen har jag jättemycket ptrojekt som ska göras. jobbigt jobbigt. nu står jagh iallafall här i min fina morgonrock och ska snart ta ett bad. :) ska läsa om några projekt saker medans jag är i badet. det var ju ett tag sen jag bloggde så jag kan ta helgen lite snabbt. i fre var jag emd emma cih maria och vi hade det jätteroligt, haha årets sista dopp(eller?) vi sovv hos maria och dagen efter hade jag tennis och fick sjukt brottåm typ. sen åkte jag ut till landet och hade golftävling dagen efter, asså igår. 36 hål var det. typ över 9 timmar totalt.. ååh inte konstigt jag ahr ont i hela kroppen. haha iförsig är jag inte jätte golfig på just bilden höhö men endå. ääh ofta någon ens bryr sig. gud vad jobbig jag är.


shit, nu rinner säkert vattnet över snart. pusshej!








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av diana - 28 september 2008 13:53

nu byter jag blogg. igen. bloggagratis.se - inte riktigt min grej. ny blogg   ...

Av diana - 27 september 2008 12:40

sitter här i pjamas byxor. patrik 1.5 igår med hanna & maria. så bästbästbäst! både maria & hanna och filmen. idag fyller pappa år (grattis pappa!) , så vi ska fira honom på landet, jag pappa mamma och syster. imorgon är det match, tennismatch. typ f...

Av diana - 25 september 2008 17:18

       tjenare. har precis typ gjort lite på min svenska. vi ska hålla ett tal. sch  hatar att snacka inför grupp, eller asså om skolarbete. jaja  , nu ska jag kila iväg på min tennis. första gången för terminen som det är påen  torsdag. har haft gol...

Av diana - 24 september 2008 21:12

        det finns en bild. en bild som får mig att minnas. minnas allt. fast bara det bra. ...

Av diana - 23 september 2008 21:26

läste precis på typ roligfakta.se elr något. jag ville hitta något kul att skratta åt.  inte varit världens skrattigaste dag . vi har oprienterat och jag har varit dskit trött hela dagen. trots att jag satte alarmet på typ 30 minuter senare än vanlig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards