Alla inlägg under augusti 2008

Av diana - 24 augusti 2008 18:30

usch säger jag bara. så jävla pinsamt , men jag tänker inte skriva vad. nejnej, så patetisk är jag inte.

precis kommit hem från doktorn, jag har typ utslag och infekterad hud.. fick peneselin elr vad det heter och någon salva. tabletterna är seriöst stora som typ hus. aja, då blir jag ialllafall av med de fulfula sakerna.

i fredags bowlade vi skolan typ. sen efter var jag emd hanna lite, sen skulle jag möta mamma i stan och köpa typ några få saker. sen träffade jag och sov hos hedvig. jättejättemysigt! första gången jag sov hos henne :)

på lördagen åkte jag maria och hanna till landet och det var mys.

sen kom vi hem vid typ fem från landet och så vet ni resten..

nu ska jag kolla på sex and the city. oooooorkar inte datorn. puss.

(lägger in bilder från landet senare, men hannas internet funkar typ inte så det konmer typ ta månader..)






mitt rum på landet.

Av diana - 21 augusti 2008 15:48

tänkte lägga in dagens outfit. men nejnej då märker jag att min syster har kamran.. hon ska typ till barnen ö. med typ skolan (?) eller fotbollen , minns inte. jaja , jag kan skrviva den .

klänning, Bondelid

kofta, zara

skor, nilsson

svart väska


haha det var väl bra ;) näe nu ska jag åka till min golfträning och sen ska jag keka oc laga middag med hanna och maria höhö.

kände inte för att blogga. ååh, varför gjorde jag det, egentligen? onödigt säger jag bara.

ja.. nu vet ni. pusss

Av diana - 20 augusti 2008 07:47

 

 jag är trött. verkligen trött.

jag har inte sån träningsverk jag trodde jag skulle få och jaa, jag är

nästan besviken.


har tennis halv 5 till typ 18.00, sen är det något typ årsmöte..

- inte säkert att jag orkar.

sen så där by the way , som egentligen jag aldrig säger, vill jag ha flera kommentarer.

kommentera mera!



dagens outfit:

kofta, MQ, Stockhlm

lång t-shirt , h&m

strumpbyxor, typ twilfit?

väska, h&m


 kärlek kärlek


Av diana - 19 augusti 2008 21:12

tjeenare. precis borstat tänderna. kom hem vid typ halv åtta från tennisen (idag kom jagi tid, den började halv 5) sen duschade jag och sne åt jag och mamma mammas sushi, den är så sjukt mycket godare än köpt. -tycker jag, riset blir liksom så mycket färskare och och inte tort. jag älskar typ sushi..

jaja, tennisen var jätterolig. väldigt rolig faktsikt, men - fyfan vad jobbig! det var väldigt mycket sake rmed att springa, typ hela tiden. sen körd ejag fys efter. åååh vad jag är trött. längtar INTE till att vakna imorgon med träningverk. jag tycker redan att jag har nog med träningsverk..

jag vill heller inte vakna så tidigt , som jag måste nu när skolan har börjat. asså det är väl helt okej. ja , asså helt helt hemskt är det inte (typ tack vare typ hanna i mi grupp och alla andra)men jag får väl se om typ en vecka.. det var ju första hel dagen idag.. skitsámma. så deprimerande att jag skriver om skolan i bloggen eller hur ? och jag är inte deprimerad. jag är glad. och lycklig. hittar ingen andledning , elr ju typ. men det är jag iallafall och det är väärlden härligaste känsla. jag lovar. nu orkar jag faktiskt inte skriva så mycket mer. jag går och lägger mig nu och läser. fyyyyfan vad skönt och sova.

Ciao ciao.

Av diana - 19 augusti 2008 08:03

nu måste jag egentligen typ gå. men iallfall, hann ju inte blogga igår.

skolan startade , men vi gick bara 2 ytimmar. skönt - hade typ dött annars.

det var väl helt okej, hanna och jag är i sammma grupp.

efetr skolan är jag och hanna lunch på strings, gick runt lite på stan och köpte våra adapters(ADAPTER 4 LAJF) förkvarar en annan gång vad vi ska ha dom till. sen vid halv fem had ejag tennis , eller trodde jag - den hade börjat 3 så jag kom lagom till fysen. sen efter det mötte jag hanna emilia och maria och så åt vi på mangolin eller vad det hette. 5 tummar av 5 möjliga, hahah om nu förståa vad jag menar (menat till ty hanna maria emilia) jaja , nu tog det här längre tid än jag trott och har asbråttom . puuuuss

Av diana - 17 augusti 2008 20:09




hittade min kamera.jippie

ucsh tidigt upp imorgon, skolan börjar.

 annars är det väl helt okej att börja igen.

Kul att träffa alla människor





 ett helt år till nästa sommarlov.


Av diana - 17 augusti 2008 17:29

kameran är fortfaranade borta :(

och jag blir sugen på att fota något typ var tredje minut känns det som, sne kommer jag på att  den är borta.

det blev ingen tennis, det va så mycket regn. så jag körde fys istället.

egentligen skulle den vara vid 5 men det orkade inte jag. så min tränare blev skitsur på mig men jag körde den iallafall typ vid två elr det var.

sen blev ajg så jävla jävla trött. och typ dog. fortfarande så  trött.

sen typ halv 4 fick jag panik och kom på att jag var tvungen att köpa mascara. så jag fick med mig julia till stan och så kom jag hem 700 kronor fattigare :( två mascaror och ett par ipod hörlurar blev det. tänkte ta kort men gud vet vart kamran finns. varför kan man bara inte ringa på dom? så hittade man dom direkt liskom. jo, det skulle väl vara smart?

näe, nu ska jag sätta på mig några mysigare kläder och sen kanske försöka städa upp lite och hitta min saknade kamera? och försöka hålla mig vaken.

grande löv

Av diana - 17 augusti 2008 09:30

jag har ingen aning om vart jag har lagt kameran :S

borta?

fan.fan.fan skulle ju ta kort på den där saken jag snackade om typ, äsch ni fattar sen..


före                                                    efter

kanske inte ser så jätte jätte stor skillnad ut, men jag sydde in den mer än 10 cm i midjan och typ där ute också..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards