Alla inlägg under juli 2008

Av diana - 26 juli 2008 20:45

undefined

hejsan. jag har inte bloggat på några dagar typ. inte haft tid.

just nu sitter jag ch syster på år altan i våra jätte fina (och sköna) rottingmöbler och äter naturgodis och tittar på sex an the city (vi har alla säsonger!  shoebox, saken) imorgon åker vi och hälsar på några kompisar i norra skärgården. sen åker vi till kusinernas landställe men vi är titllbaka på gåsö på tisdag typ. en natt på  varje ställe och vi ska till en jätterolig klädbutik. elr asså har inte varit där själv, men iaf. ska bli kul att åka dit. nu tror jag julia vill ha datorn, det är hennes(apple, bara satt ni vet x) )

juste i morse sprang jag igen:) fast jag kom inte unt hela varvet - jag tappade min ipod :( ltade typ i timmar , och tillslut hittad ejag den. blev SÅ jävla glad.  ha det bra. jag har det och mår bra och är glad. hihi puss på er alla.

Av diana - 22 juli 2008 14:20

tjenare.

bara så att alla vet suger sms bloggning. jag försökt i blogginlägget innan , när det blixtrade och åskade och regnade så jag int ekunde ha internet på men man kunde ju typ bara ha 5 ord elr ngt!

euuuw det sitter en geting på datorn nu när jag skriver . fyfan.

bild i regnet


juste jag sprang i morse. elr morse och morse , halv tolv var klockan..

jobbigaste 4 km i hela mitt liv. jag lovar


VARFR GÖR INTE BLOGGEN SOM JAG VILL?

(jag kursivan texten och så, men de vill inte funka. ååh, 

Av diana - 21 juli 2008 16:05

hej , just nu regnar det. Assa verkligen spö regnar elr vad man ska säga.. Assa i vanliga fall är det mysigt när det regnar , iaf här på

Av diana - 21 juli 2008 12:17

godmorgon.

undefinedhar typ precis vaknat och ätit frukost. jag är fortfarande på landet och den här veckan ska vi typ åka på massa båtutflykter med andra familjen, asså roliga familjer. så det ska bli kul faktiskt.

idag har jag och hedvg snackat om att träffas. hon är äntligen tillbaka från grekland! men grejen är det att , orkar jag verkligen åka in till stan? jag är liksom for

tfarande på landet och även om man kan typ ta saltsjöbanan så är det liksom endå.. jobbigt :p fast jag saknar henne jätte mycke lksom :/ oj vad intressant men endå.


förästen är det bara ag som typ funderar på konfirmation?

ingen verkar vila åka typ ahha men jag vill typ (a) men jag kan inte bestämma mig om hur jag ska göra.. antingen vill jag gå på en ån där en gång i veckan sak och åka å språkresa, asså språk resa  utan konfirmation eller s

å vill jag typ åka på seglarkonfifations läge. några typ kompisar gjorde det för länge sen och det verkade så kul.. :)

någon som typ har något tips?

 Diana - Good things comes from the dark.

Av diana - 20 juli 2008 16:26
Discover Tiger Lou!

hejsan :)

det är här min, dianas blogg som har flyttats från dianathalie.blogg.se fast asså att det bara är dianas blogg, inte nathalie. förstår ni?

förlåt nathalie, men vår blogg var bara föör misslyckad. och å var det så mycket reklam på blogg.se oc så var den skitjobbig. hoppas den här blir bättre. iförsig kommer jag säkert inte orka blogga så mycket nu uner sommaren. men i alla fall. Ciao!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards