Direktlänk till inlägg 16 augusti 2008

värt ett försök

Av diana - 16 augusti 2008 23:16

undefined

haha.

såhär är det. idag  var jag på the voice med marina och hennes kompis , kom precis hem. meningen var ju att komma dit för att träffa männsikor. men såklart är det SÅ jävla mycket folk att mobilerna inte funkar , det gic inte att ringa, skicka elr få sms .. fick totalt 6 sms från hedvig - och alla kom nu när jag kom hemX) alla stog det ungefär. "nu är jag här" "diana?" "vart är du" "diana vafan är du?" och så..

jaja , det var typ över 10 000 pers där. minst. och artisterna var väl inte så ra. dom sög ren ut sagt. men det var endå int tråkigt. det var kul och träffa marina, haha som typ höll på att bli mos  inte kul , haha men endå. skulle ha träffat henne i torsdgs eller när det var men jag träffade nathalie shanti och deras kompis på vägen sen var jag och marina på olika ställen hela tiden. 

lägger kanske in filmer och bilder senare.

Sov sött. jag har tennis imorgon 12.30-13.30

ska försöka sova lite, kan ju inte gå upp så sent p.g.a tennisen.

ska passa på att läsa lite i min bok syskonkärlek. vet att jag är efter och att alla läst den, men nu läser äntligen jag den också. så jävla bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av diana - 28 september 2008 13:53

nu byter jag blogg. igen. bloggagratis.se - inte riktigt min grej. ny blogg   ...

Av diana - 27 september 2008 12:40

sitter här i pjamas byxor. patrik 1.5 igår med hanna & maria. så bästbästbäst! både maria & hanna och filmen. idag fyller pappa år (grattis pappa!) , så vi ska fira honom på landet, jag pappa mamma och syster. imorgon är det match, tennismatch. typ f...

Av diana - 25 september 2008 17:18

       tjenare. har precis typ gjort lite på min svenska. vi ska hålla ett tal. sch  hatar att snacka inför grupp, eller asså om skolarbete. jaja  , nu ska jag kila iväg på min tennis. första gången för terminen som det är påen  torsdag. har haft gol...

Av diana - 24 september 2008 21:12

        det finns en bild. en bild som får mig att minnas. minnas allt. fast bara det bra. ...

Av diana - 23 september 2008 21:26

läste precis på typ roligfakta.se elr något. jag ville hitta något kul att skratta åt.  inte varit världens skrattigaste dag . vi har oprienterat och jag har varit dskit trött hela dagen. trots att jag satte alarmet på typ 30 minuter senare än vanlig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards